Blijf in contact met uw klanten!

De wereld veranderd. Hij wordt "kleiner en transparanter". Door het internet komen uw klanten eenvoudig in contact met andere aanbieders uit uw branche. Dat is op zich geen probleem. U levert immers een goed product en heeft uw zaakjes goed op orde. Toch is het belangrijk dat u in beeld blijft zodat uw klanten ook bij een volgende aankoop weer aan u denken.

Social Media 

De tijd dat mensen alleen maar informatie zoeken op internet is voorbij. Ze willen van gedachte wisselen en hun mening geven. Sociale netwerken als Facebook, YouTube, Twitter en LinkedIn zijn goede middelen om dit voor elkaar te krijgen. Ieder netwerk kent zijn eigen doelgroep. Welk netwerk bij u past zoeken wij graag voor u uit. Wij zorgen dat u contact kunt houden. Want daar gaat het om!

Nieuwsbrief 

Met een nieuwsbrief kunt u op een vrij informele manier contact houden met uw klanten. U laat regelmatig even uw gezicht zien en vertelt uw klanten wat u bezig houdt en welke tips of aanbiedingen u op dat moment heeft. Via een overzicht kunt u zien hoeveel klanten uw nieuwsbrief geopend hebben en hoevaak er op de links in de nieuwsbrief geklikt is. Meetbare resultaten. Daar heeft u wat aan!

Wij lossen het graag voor u op

Van Zon Internet krijgt vaak de vraag van bedrijven wat de beste manier is om in contact te blijven met hun klanten. Moeten we Facebook inzetten of is Twitter of YouTube toch beter om ons doel te bereiken? Hoe vaak moeten we een Tweet of een Facebookbericht versturen? Hoe moeten we een nieuwsbrief template maken en kan van Zon een Like and Win actie opzetten die aan de regels van Facebook voldoet? Bij al deze zaken kunnen wij u helpen. Niet met stoffige communicatieplannen die in de kast belanden. Gewoon met praktische adviezen en oplossingen zodat u op een effectieve manier contact met uw klanten kunt houden.